dilluns, 21 d’agost del 2023

AMOR, CAROLA, A SEQUES.

 





 

Ulls de vidres irisats, verds de variables tonalitats 

Somriure que qui li n'hi arrenca un, viu la serena virtud de saber-se estimat/estimant...

La paciència ja no és la mare de la ciència ni és santa. Paciència És i Serà La ciència.

 A la Carola l'he nombrat, la reina i catedràtica... Jo el seu poeta cuiner. Amant, amic i foll entre fogons. Cada dia... Quasi! 

Quan tecleja es fa editora i codirectora. Jo curt els curtmetratges. I molt  llarg el cafè. I també el meu seu nostre...

Amor i periples i 

Mis papeles! Temazo!

Canto a mi. I canto a mi mismo. Cant dels ocells. Pajarillus!... Ella i jo. Jo més que ella? (...)


Perplexe de mi, en aquest món d'avui

 li beso la galta rosada

l'ànima cristalina i la creadora que és

 inspira... I jo respiro!

La generositat de l'amor que ens edifica...

És ciència i amor i amiga... Estem mutiplicant. Sense positivismes. Porto mal rollos degut a aquest món tant fotut i tant txambón!


Som mar i cel?

... Romeu i Julieta?

L'ombra d'un amor, i com a casa! On el tema llar em deixa off. Of cursos que jo share. A les xarxes. On els meus llibres. Off? Uff! La mel als llavis, siguin petons Carola's...


Ens baixem (al port) del moro i del blat ?

Diem o dinem CatRif ?

NordSud 

EstOest 

Tot! Tu. Jo tururú!


A la nit les seves sedoses corves escalfen

Cada plec cutani deleja

Cada estona amb ella, és entre ella i la Mica

i si miro la Mica 

És la Carola davant meu, absent. Gata i art. Treballant! 


Si miro la Carola en bes i canvi

Li sura la seva gata que és

Molt mica. I formiga en plan 

Festeta i 'piropo' 

Tiene talento! Yo no pago. Lu meu.



Aquí i ara 

avui i demà 

Les veiem passar i succeïr 

Les bones i les agres 

Les hortes i el vi 

La onada i les piscines

La civada en llauna i en tetrabrick 

El pecat i allò sublim...

No són el mateix!


La vida ens mima, segurament, en un amor adult 

Et prometo no fer-te promeses 

Ser adult és com la vida... M'enamora però no m'agrada. Adultesa avorrida burrocràcia la fa. Sols! Llegim? Llavors plantem!?

Em comprometo, a'xò sí, a seguir caminant.

Soms cultures les quals ens abracem. A voltes ens abrasem. Mimem les vides en els detalls que cuiden també a i dels i les i totes les altres...

Persones!

Som equip amistat i amor. Dreams!

Jo sense tu 

Seria ja sense res de mi ...

No hi sabria viure. Amb mi 

A peu de carrer!

N'estic aprenent tant de tot i de tu i de tota persona ... Do, no fa la mi si sol la fa que re...

Carrers musicals!?

Estones també!


Saps, oi!? On i com ha quedat la meva musicada vida poètica...?

A la biblioteca, entre amistats, i lectures!

Hola. Carola! L'he liat! Merda!

 [...]

Estic a la lleixa. He sortit de mi. I m'hi han quedat 

Dos llibres. I un plat pintat 

Pren-me! 

Liar-la és pitjor que fumar.

Tant de bo un segle XXI 

COM TU 

Carola!























 






2 comentaris:

Anònim ha dit...

💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💰💰💰💰💰💰💰💰💰

Anònim ha dit...

Hola, com estàs? Jo estic bé, gràcies per preguntar. Mira, jo sóc molt confident i t'ho volia comentar, però em fa tanta ràbia allò que m'és imposible dir-ho. El que vull dir amb tot això es que l'endemà em trobaràs allà on em vas veure. Gràcies per tot i fins mai més. Per cert, vas trobar allò que buscaves?