divendres, 25 d’agost del 2023

Carta a l'ajuntament. Els fets de Jorba


 

Hola. Bon dia.

El meu nom és Hanafi El-kadaoui Moussaoui.
  Dni...

En primer terme, els vull agraïr poder fer ús de les instal·lacions municipals de la piscina. Agraït perquè no sóc ni de Jorba ni de l'Anoia. Del Berguedà... Per tant gràcies per les magnífiques instal·lacions i la tranquil·litat que l'envolta.

Vull manifestar, perquè ho tingueu en compte:

1.
Cal fer pedagogia entre les persones adultes (!), tant homes com dones, de respectar les distàncies personals i evitar molèsties a qui, com jo, de sobte se sent l'espai personal invaït.

Fins a quatre vegades en un dia, he demanat aquest respecte, O bé m'he mogut jo, per evitar sentir-me assetjat. O més aviat aviolentat. No sé quina mesura s hauria de prendre...

La gent adulta a voltes també necessita una (re) educació en uns mínims de respecte i bon fer.

A la vegada, en aquell dia, fa ara tres dies... 
Doncs quatre vegades vaig tenir necessitat de mantenir i fer respectar una distància mínima i respectuosa; doncs aquell dia, casualment, vaig perdre la meva cartera. Crec que ningú me la robar. També em sé, i que sóc molt despistat. 
Però quan nedo, m' he de treure les ulleres. I per desgràcia la meva miopia es considerable (4'5 dioptries). Car i tanmateix, tinc dret a sospitar...
 Sóc despistat? O bé m'han robat a la piscina de Jorba?

A modus de reflexió. 
Cal intervenir, o delimitar els espais per a les tovalloles? 
En deixo constància. Jo procuro i sóc adult. No atravessa un bon moment la societat, ni la humanitat, i és clar... Ni el clima. Raó per la qual fem ús de les piscines...

2.
Ahir dijous, per primera vegada, vaig demanar al socorrista si podia perimetrar un carril per a nedar. Molta calor. Molta gent... I jo sóc sols un xic, esportista. Un xic poeta artista i escriptor. De fet m' han publicat dos llibres. Ara no ve al cas això, però. 
també sóc sociosanitari. I també obtinc un descompte a les vostres piscines municipals. Com a bipolar, i jo sols em sento artista... Tinc certificat de discapacitat. Gràcies pel descompte. Sincerament agraït.
Ara bé, no estarem, més aviat,  parlant o vivint en un discapitalisme?


Doncs,com els hi explicava, el socorrista va posar un carril a la meva disposició, i tristament  alguna gent adulta no va respectar no tirar-s'hi de cap. No fer una falta de respecte flagrant. I reclamar el carril quan sols estaven per a surar al aigua. No fent exercici. Nedant...
[...]

Jo, que els hi vaig recordar i demanar que respectessin el perimetratge. Una tromba de retrets, justificacions innadmisibles i una discusió surrealista.
 Va pujar tant de to la cosa, que en un moment, entre d'altres persones  que diiscutien amb mi, un home d'uns 45/50 anys, em va voler agredir i les persones el van retenir i frenar. 
Fins  a tres vegades li van barrar el pas a agredir-me físicament. Impotent em va amenaçar que quan em trobi per allà m' hostiarà. 

Una llàstima tot plegat. I els hi deixo constància perquè hi puguin, si més no, tenir aquesta informació i esbrinar mesures.

Agraït per les magnífiques instal·lacions i l'entorn, els hi demano disculpes si és que participo de la massificació degut a l'us que en fem gent de ciutats properes, usant les vostres instal·lacions.
Jo les uso amb total respecte i agraïment. No em permeto actituds clientilistes, xulesques i molt menys assetjadores, en referencia a les distàncies i respecte a l'espai personal o de grup.
I menys rebre agressions verbals i amenaces.

Atentament.
Hanafi El-kadaoui Moussaoui.

A Jorba. 
Div. 25/08/23


1 comentari:

Anònim ha dit...

Visca Espanya 🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸