dilluns, 21 d’agost del 2023

L'AMOR ESCRIU CAROLA









En la poesia de la vida


... En la cultura del bon saber viure,  de carícies i moixanes

Oh llibres!


En la hora de la desventura que a tota persona un dia ens arrossega i arrossegarà als infortunis...


En els temps de preteses ingerències fins i tot en l'ànima (altrament pretenen endinsar-se en la dehesa del CAP. La Phisque...)


En l'albada de la meva follia, en el crepuscle de les bogeries climàtiques. En l'infortuni que arrossegaria fins a la tomba... On mal vivim luxuriosos. I miserables... 

A cops d'onades de calor i manades...


No! I encara no m'ha arribat el meu moment final. Escolto beatneeks! Fan reviure! Passen els dies bé. I com ve; i que vingui!


Quan em recordin aquests temps presents, quan ja hauran passat... Futurs


Diré amor

I diré Carola


Diré indret

Carola a Igualada

I a arreu, Garrotxant!


Diré Fez,

Fes Carola, de mi ,el que tu ja ets:

Poeta. Igualada té aquell farum de la pell animal maltractada. Exagero? L'amor...

La Carola! Al fresc i natural!


Quan revisem els balanços fiscals haurem fet taules... Generositat fa sinònim amb la Carola. I amb l'Art, Art de jugar i ruure plorant!


Cada dia una recepta

Cada tarda un xarrup

I quins amors no es discuteixen? mai ha estat mai fàcil acordar amor i follia?


Quan l'heroi esdevé del infern social

Sóc jo, el fiable diable en persona!


La Carola certifica la poesia 

El govern la seva discapacitat, aquella que l'ha fet meva...


I m'hi pixo i els hi asseguro que no plou. Pixo!


 Discapitalistes defensen a Déu destruint la terra. 


Calen més metges. Pobres governants... On posarem els bons i les bones mestres?

Governin, vocacionals sacrificats. Governin...



Però si parlo d'amor 

Temps de remenats de budells, amb bolets

Si homenatjo amor, na Carola


Poeta què hi fa el govern entre aquests versos..?


Fa que el què cal ensenyar, per fi suri!


Les ungles i les dents


La força i la voluntat


Com conviure i a més amb total respecte


Què és el paper de cul i per a què serveix


Què vol dir drets humans o ...

Humans drets i peu pels DDHH


I què, que SÍ! I seguirem i seguir en peuses restar humans i drets. En peu pels Drets.


Pla i tranquil

Com l'Albert


Ric de tot...  Pobre de mi!

D'arrimades a la ribera de la coca

I dels olives aragoneses, psoe és i pitjor i més 

Dolents!

I que ho mirin

L'amor cura el que alguns cures

Emmalalteixen...


La Carola existeix

Em sosté levitant en uns somnis senzills i mundans... Gastronòmics 


Cuidin la terra

Mímim el planeta

Prenguin exemple

No es queixin tant de qui governa

Però botem-los ja!

Actua. I fem-m'ho bé.


Costa ser ingovernables.

I ens faria molt més sexys...

I no tristos turistes... Turistificant.


Jo en l'amor

Hi pinto rostre de tardors

Tonalitats de Klim, barroc!

I faig uns versos per a la Carola.


També al govern...


I sobretot arrimades ens hem quedat a la ribera

Mirant l'estrepitós fracàs.

Que som les persones. Moltes i sí!

 Moltes no i tampoc. Situa't! Que en soms!


Costar fer-se humana!

Persones soms

I moltes.

I més, bones!

Jo ho intento

Sempre

Amb la Carola o sense

Es deure millorar 

No és facil. Però es fa bellesa i amb amor

Cert;!;():-+

🐽🐽🥰🥰🍺🍺🐽🐽🥰🥰🍺🍺

1 comentari:

Anònim ha dit...

🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸